Bra söndag

2014-01-26 @ 21:53:58
Hej :) Idag har jag varit hos min moster och firat henne och min mormor som fyllt år. Vi åkte dit vid klockan halv fyra ungefär. Det är alltid lika trevligt att träffa släkten! Vi planerar nämligen att åka utomlands hela släkten typ! Men vi får se hur det blir med det. När kalaset var slut åkte jag hem till min andra moster för jag vågade inte vara själv hemma. Jag såg en skräckfilm igår så jag ville helst inte vara själv hemma! Mamma och Jonna skulle hem till mamma och jag skulle till pappa fast pappa var och träna. Därför skulle jag blivit själv om jag inte var hos min moster. När pappa hade tränat klart kom han och hämtade mig. Nu har jag varit hemma ett tag och tittat lite på film :)
 
Innan kalaste satt jag vid datorn och tittade efter saker jag önskar mig! Jag fyller ju år snart så då måste man ju ha lite koll på vad man vill ha ;) Jag vet i alla fall att jag vill ha läppstift. Fast jag vet inte vilket märke jag vill ha än. Kanske ska åka in till Karlskoga på tisdag och titta vad som finns på Kicks :)
 
Jag bara älskar mina ögonbryn idag! Brukar nästan aldrig få dem så bra haha!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0