Röd, blå, vit

2014-01-01 @ 21:20:28
Hej hej! Dagen har varit bra. Jag har varit i stallet och färgat ögonbrynen :) Vi skulle egentligen gå ut och gå med hästarna men det blev så mörkt så det gjorde vi inte. Vi firade Juts födelsedag istället. Hon fyller 16 år idag så Grattis till henne! Efter det gick jag in och färgade ögonbrynen. Det behövdes verkligen! Jag har inte gjort det på jätte länge så de var helt blonda. Min ögonbrynspenna tog slut igår också så jag kan inte fylla i dem heller. Men imorgon ska jag ju till Marieberg och då ska jag köpa en ny penna :)
 
Jag slängde på mig lite läppstift och lite mascara på överfransarna innan. Ville inte ha så mycket smink idag, kände bara inte för det :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0