Borstar på tork

2014-07-04 @ 15:37:30
Jag har precis tvättat många av mina borstar som nu ligger på tork! Jag brukar ofta skjuta upp att tvätta borstar i några dagar eftersom att det tar ganska lång tid (om man ska tvätta många i alla fall)  och så brukar jag oftast glömma också. Men idag tog jag tag i saken och tvättade dem. Det är ju faktiskt viktigt att ha rena och fräscha borstar! Jag tycker att det är ganska svårt att planera in när man ska tvätta dem också. De torkar ju inte så fort och man vill ju inte använda fuktiga borstar på morgonen när man ska ha dem. Haha, problem problem..
 
Nej men nu ska jag åka iväg till min moster en stund! Hejdå alla fina :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0