Örebro shopping

2014-07-08 @ 11:27:07
Jag var i Örebro och shoppade igår och nu har jag tagit lite bilder på det jag köpte :)
 
En bikiniöverdel från H&M för bara 50 kronor! Jag bara älskar den havsblåa färgen!
Ett par enkla vit ballerinaskor från Din sko för 200 kronor. Super söta!
 
Två stycken... Haha jag vet inte vad det heter men ni ser ju vad det är! Jag tycker att det är jättefint med sånna här färgglada band på huvudet! Det fanns massor av färger att välja bland när jag var där men jag valde i färgerna rosa och blå för att de är mina topp två favorit färger! Egentligen skulle jag bara köpa en men det var ett erbjudande om att två stycken bara kostade 75 kronor, så jag köpte två! Affären jag köpte dem på var Glitter :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:


RSS 2.0